FAQ

Veelgestelde vragen Pinksterfestival Brummen

Hieronder vind je de ‘meest gestelde vragen’ . Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan gerust een email via pinkstermarkt@pinksterfestival.nl

Digitaal inschrijven? Gaat dat wel goed?

Daar gaan wij wel vanuit. Desondanks kan het gebeuren dat er een fout in het systeem zit of dat er zaken onduidelijk zijn. We zijn dit jaar nieuw met deze vorm van inschrijven en vragen hiervoor begrip. Voor vragen kun je ook altijd terecht bij Cas, via pinkstermarkt@pinksterfestivalbrummen.nl

Kan ik mijn inschrijfgeld contant betalen op de markt?

Door onze vernieuwde manier van inschrijven is het alleen nog mogelijk om af te rekenen middels iDEAL. Bij wijzigingen kunnen wij altijd een betaallink sturen.

Hoeveel tijd krijg ik om af te rekenen?

Op dit moment "reserveren" wij de kraam voor 24 uur. Hierna dient deze opnieuw geselecteerd te worden.

Kan ik hulp krijgen bij het inschrijven?

Natuurlijk, een nieuw systeem, dat is voor iedereen wennen. Maar we gaan ervanuit dat we er altijd samen uitkomen. Hier vind je een stappenplan: Voor aanvullende vragen, hulp of opmerkingen is Cas bereikbaar via pinkstermarkt@pinksterfestivalbrummen.nl

Kan ik mijn inschrijving nog aanpassen?

Dat kan zeker! Neem hiervoor contact op met Cas, via pinkstermarkt@pinksterfestivalbrummen.nl

Kan ik dit jaar weer stroom bij mijn kraam krijgen?

UIteraard, alleen niet op alle plekken hebben we hetzelfde aanbod. Hieronder komt een overzicht van de beschikbare pakketten.
Scroll to top